Gmina Burzenin planuje przystąpić do Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”
W związku z powyższym zapraszamy do złożenia oświadczeń (dostępne z załączniku), które będą podstawą do zawnioskowania przez Gminę o udzielenie wsparcia.
Dofinansowanie będzie można otrzymać m. in. na sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiający pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób niepełnosprawnych.
Ostatecznymi Beneficjentami projektu są uczniowie szkół podstawowych oraz szkół średnich, którzy zamieszkują miejscowość lub gminę, w których funkcjonowało zlikwidowane PPGR i jego krewni w linii prostej (rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) pracowali niegdyś w zlikwidowanym PPGR i zamieszkiwali w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Rodzice/opiekunowie prawni/pełnoletni uczniowie zobowiązani są do złożenia w terminie do 29.10.2021 r. w Urzędzie Gminy Burzenin, budynek C, następujących dokumentów:
-oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego
- oświadczenia ucznia pełnoletniego
- zgody na przetwarzanie danych osobowych
- informacji o wyborze sprzętu
- potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR krewnego w linii prostej (jeśli są posiadane).
Złożone dokumenty będą weryfikowane przez Gminę w zakresie kryteriów uprawniających do ubiegania się o wsparcie.
UWAGA: Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany Beneficjentom ostatecznym jedynie w przypadku otrzymania przez Gminę dofinansowania na ten cel.
Szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Załączniki do pobrania: